vrijdag 14 december 2012

Groot werkstuk...

Het was erg lang geleden dat ik mij nog eens aan iets echt groots gewaagd heb.
Je kon al eerdere werken bekijken bij de twee tabjes speciale ontwerpen.
Maar nu is er eindelijk iets nieuws klaar. Al moet ik wel zeggen dat ik er iet zoveel aan gedaan heb als ik zou willen doen. Bedoeling was om alles te borduren, maar mijn man heeft eigenlijk best nog wel veel toegevoegd in 3D. Nu, ik vind dat het resultaat er mag zijn.
Ontwerp, inkleuren en 3D is van de hand van mijn man, borduren is mijn werk.
Hieronder een paar foto's.




3 opmerkingen:

  1. Zeer mooi eindresultaat! Proficiat aan jou EN je man :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is vast heel veel werk geweest. Mooi eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Borduren alleen, 3 weken alleen hiermee bezig geweest. Natuurlijk niet elke dag een hele dag, of elke dag even lang. Maar toch zeker 1 à 2 uur per dag

      Verwijderen