donderdag 10 januari 2013

Moois in de brievenbus

 
Ik plaatste in een vorig bericht al een mooi kerstkaartje dat ik toegestuurd kreeg.
Hier volgen er nog een paar.
 
 
Dit is een zelfgemaakt 3D kaartje
 
 
 
 Dit zelfgemaakte kaartje kreeg ik vandaag van Marianne
Het is gehaakt en op het doek bevestigd. Heel bijzonder.
Ik ben er dan ook erg blij mee ;-)
En ik ben ook blij dat ik niet alleen laat met mijn kaartjes ben dit jaar.
 
 
 
 Deze kreeg ik ook vandaag, alvast voor mijn verjaardag.
Een erg lief, zelfgemaakt kaartje.
Ben ik ook erg blij mee ;-)
 
Zo wil ik elke dag wel naar de brievenbus gaan en er dan zoveel moois uithalen!
3

2 opmerkingen:

  1. Leuk he, zo van die zelfgemaakte kaartjes. Zegt zoveel meer dan eentje uit de winkel...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, erg leuk om te krijgen!
      Al ben ik het niet helemaal met je eens.
      Soms kan een gekochte kaart ook veel zeggen, zeker als je merkt dat ze speciaal is uitgezocht voor je en dat mensen ook daarmee moeite gedaan hebben (ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel ;-) )
      Maar in veel gevallen heb je wel gelijk! Ze zijn alleszins allemaal erg leuk om te krijgen

      Verwijderen