dinsdag 29 januari 2013

Wolf

Deze is al een tijdje af, maar had hem nog niet geplaatst.
De aandachtige kijker zou hem van ergens moeten herkennen. Ik ben benieuwd wie het ziet.
Een A5 formaat
Dacht ik even snel tussendoor te maken, maar kroop toch meer werk in dan verwacht.
Resultaat valt echter mooi mee en de ontvanger was er toch erg blij mee. Dus, ik ook tevreden.
Benieuwd wat jullie vinden.

De eerste tijd waarschijnlijk niet te veel nieuw werk
Ik ben aan iets groot bezig en dat vraagt veel tijd... Ik ga jullie geduld dus wat op de proef stellen

4 opmerkingen:

  1. Doe maar verder met die reeks dieren. Is knap.
    Alhoewel, bij de wolf past Roodkapje...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      Suggesties voor andere dieren zijn altijd welkom.
      Een reeks sprookjesfiguren is misschien inderdaad ook wel leuk.

      Verwijderen
  2. Ja , die dieren zijn mooi. Waarschijnlijk komt hij uit een disneyfilm, maar ik zie niet direct dewelke. Ben benieuwd wat de anderen gaan raden. En ik ben zeker zeker benieuwd naar je nieuwe werk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, hij komt niet uit een Disneyfilm.
      Zoek het gerust wat DICHTER bij ;-)

      Verwijderen