maandag 6 mei 2013

Knuffels en sleutelhangers.

Ik ga het maar bekennen denk ik.
Ik heb een enorm zwak voor knuffels en sleutelhangers...
Tentoonstelling in het Belfort (waarover je ook al in een eerder berichtje kan lezen) leverde heel veel geruilde en gekochte spullen op.
Enkele ervan kan je tussen mijn andere knuffels terugvinden en natuurlijk aan mijn kaartenlijn, die ik nu maar omgetoverd heb ik sleutelhangerlijn.
Ik heb veel bewondering voor mensen die deze kleine dingetjes zo mooi kunnen maken. Zelf hou ik het maar veilig bij mijn kaartjes.
Maar, ik vond het erg fijn om zoals nu een paar dingen te kunnen ruilen.
 


3 opmerkingen:

  1. Leuk te zien dat jouw sleutelhangerverzameling begon met mijn gelukspoppetje. Je moet zeker proberen om met nog wat mensen te ruilen. Ik heb heel veel voldoening aan mijn kaarten ruil... Echt een aanrader hoor!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, ik dacht wel dat je het zou zien!
    Ik ga zeker eens werk maken van dat ruilen, of tenminste toch, proberen...
    Bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Misschien komen er nog meer sleutelhangertjes bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen